
Стратегически подходи: Кога инфлуенсър маркетинг може да се окаже вашият ключ към успеха
Стратегически подходи: Кога инфлуенсър маркетингът може да се окаже вашият ключ към успеха Хората прекарват все повече време в социалните мрежи, а решенията за покупка често се вземат не във физическите магазини, а в Instagram, TikTok или YouTube. Днес доверието е новата валута, а инфлуенсър маркетингът умело търгува с нея. Именно затова той е един

Стратегически подходи: Кои дигитални канали да изберем за различните стъпки от потребителската пътека
Едва ли има бизнес, който да не знае, че всеки потребител минава през не малко етапи, докато стигне до решението да направи покупка. Тези етапи, по-известни като потребителска пътека, могат да се планират и управляват с правилната маркетингова стратегия. За да се придвижи целевата аудитория от запознанството с бранда до конверсия и лоялност, е необходимо

SEO контент за нов бранд: От функционални текстове за страниците в уебсайта до интересен блог
Когато става дума за нов бранд, успехът зависи от множество фактори като ясни цели, стратегия и добро позициониране. А в дигиталната ера всичко се свежда до видимостта, ефективното онлайн присъствие и ангажираността с целевата аудитория. Добрият контент маркетинг е ключовият фактор за налагането на стартъп бизнес в онлайн средите. Говорейки за създаване на съдържание и

7 стъпки за изграждане на запомнящо се присъствие в социалните мрежи за стартиращ бизнес
Социалните мрежи отдавна са неотменна част от ефективното онлайн присъствие за голяма част от бизнесите, а тенденцията е да се превръщат и в основни рекламни канали. За да бъде не само забелязан в тези канали, но и заобичан от своята аудитория, един бизнес трябва да наложи бранда, целите и мисията си, да отстои авторитета си

Избор на домейн за стартъп компания – 5 важни детайла за бъдещия успех на сайта
Все повече стават стартъп компаниите, устремени към върха на пазарната пирамида. С това нараства и нуждата от автентичност и уникалност. Ако и вие сте на старт линията и искате да сте уверени, че вашата компания ще бъде забелязана, трябва да помислите за немалко важни неща предварително. Идеята, ясните цели и добрата стратегия са само началото.

Визуална идентичност за нов бранд или как да направим един стартъп запомнящ се
В днешни дни стартирането на бизнес е по-достъпно от всякога, но успехът му в дългосрочен план далеч не е гарантиран. Колко време ще се задържи на пазарната сцена една стартъп компания, зависи до голяма степен от три неща: качествен бизнес план, добра бранд стратегия и запомняща се визуална идентичност. В тази статия ще разгледаме какво

Стартъп в ерата на дигиталния маркетинг: От идеята до реализацията
Развитието на технологиите, постоянно възникващите иновативни тенденции и бързият и лесен достъп до онлайн съдържание правят стартирането на собствен бизнес по-достъпно от всякога. Дигиталният маркетинг предоставя неограничени опции за растеж и популяризиране на всяка идея и достигането ѝ до различна аудитория по целия свят. Създаването на стартъп компания обаче не е лесно начинание, затова е

Стратегически подходи: Как да използваме социалните мрежи за развитие на бизнеса
Интернет и социалните мрежи са незаменима част от редица стратегии за развитие на бизнеса. Много от компаниите, които искат да достигнат до повече клиенти и да разширят дейността си, насочват вниманието си към съдържанието, което публикуват в интернет пространството. За да бъдат усилията им увенчани с успех обаче, е необходимо да са наясно с различните

3 често срещани грешки при миграция на уебсайт и как да ги избегнем
Ако притежавате уебсайт, независимо дали е онлайн магазин, корпоративна дигитална визитка, представяща бизнеса ви, или лично портфолио с проекти и постижения, неминуемо ще стигнете до момент, в който трябва да направите изменени. Това може да са подобрения по дизайна, структурата, платформата за управление на съдържанието (CMS) или дори смяна на домейна. Ще чуете и прочетете

Какво е Local SEO и защо е важно за присъствието на бизнеса в регионалните резултати от търсене
Вече сме говорили за SEO оптимизацията и защо тя е толкова важна за вашия бизнес. Появата на сайта ви в SERP (резултатите от търсене) буквално означава, че вашият бизнес става видим за потребители по целия свят. Това е чудесна възможност, ако продавате продуктите или услугите си единствено онлайн и местоположението на клиентите ви е без

Какво е бранд и как се изгражда запомняща се бранд идентичност
Ежедневно сме заобиколени от хиляди, дори стотици, брандове. Те са скрити в най-малките аксесоари – слънчевите очила, червило, портмоне, до по-големи като дрехи, спортния сак или новото куфарче на колега. В колите, които подминават забързано, в новия билборд по пътя за метрото. Дори чаша с топла напитка може да има ясна визуална индикация за бранда,

Как се пишат SEO статии: Правила и източници на вдъхновение
SEO копирайтингът представлява специализирана форма на онлайн писане, която помага на създаденото съдържание да се класира на по-високи позиции в резултатите в търсачки като Google.