

SEO контент за нов бранд: От функционални текстове за страниците в уебсайта до интересен блог
Когато става дума за нов бранд, успехът зависи от множество фактори като ясни цели, стратегия и добро позициониране. А в дигиталната ера всичко се свежда до видимостта, ефективното онлайн присъствие и ангажираността с целевата аудитория. Добрият контент маркетинг е ключовият фактор за налагането на стартъп бизнес в онлайн средите. Говорейки за създаване на съдържание и


7 стъпки за изграждане на запомнящо се присъствие в социалните мрежи за стартиращ бизнес
Социалните мрежи отдавна са неотменна част от ефективното онлайн присъствие за голяма част от бизнесите, а тенденцията е да се превръщат и в основни рекламни канали. За да бъде не само забелязан в тези канали, но и заобичан от своята аудитория, един бизнес трябва да наложи бранда, целите и мисията си, да отстои авторитета си


Избор на домейн за стартъп компания – 5 важни детайла за бъдещия успех на сайта
Все повече стават стартъп компаниите, устремени към върха на пазарната пирамида. С това нараства и нуждата от автентичност и уникалност. Ако и вие сте на старт линията и искате да сте уверени, че вашата компания ще бъде забелязана, трябва да помислите за немалко важни неща предварително. Идеята, ясните цели и добрата стратегия са само началото.


Визуална идентичност за нов бранд или как да направим един стартъп запомнящ се
В днешни дни стартирането на бизнес е по-достъпно от всякога, но успехът му в дългосрочен план далеч не е гарантиран. Колко време ще се задържи на пазарната сцена една стартъп компания, зависи до голяма степен от три неща: качествен бизнес план, добра бранд стратегия и запомняща се визуална идентичност. В тази статия ще разгледаме какво


Стартъп в ерата на дигиталния маркетинг: От идеята до реализацията
Развитието на технологиите, постоянно възникващите иновативни тенденции и бързият и лесен достъп до онлайн съдържание правят стартирането на собствен бизнес по-достъпно от всякога. Дигиталният маркетинг предоставя неограничени опции за растеж и популяризиране на всяка идея и достигането ѝ до различна аудитория по целия свят. Създаването на стартъп компания обаче не е лесно начинание, затова е


Стратегически подходи: Как да използваме социалните мрежи за развитие на бизнеса
Интернет и социалните мрежи са незаменима част от редица стратегии за развитие на бизнеса. Много от компаниите, които искат да достигнат до повече клиенти и да разширят дейността си, насочват вниманието си към съдържанието, което публикуват в интернет пространството. За да бъдат усилията им увенчани с успех обаче, е необходимо да са наясно с различните


3 често срещани грешки при миграция на уебсайт и как да ги избегнем
Ако притежавате уебсайт, независимо дали е онлайн магазин, корпоративна дигитална визитка, представяща бизнеса ви, или лично портфолио с проекти и постижения, неминуемо ще стигнете до момент, в който трябва да направите изменени. Това може да са подобрения по дизайна, структурата, платформата за управление на съдържанието (CMS) или дори смяна на домейна. Ще чуете и прочетете


Какво е Local SEO и защо е важно за присъствието на бизнеса в регионалните резултати от търсене
Вече сме говорили за SEO оптимизацията и защо тя е толкова важна за вашия бизнес. Появата на сайта ви в SERP (резултатите от търсене) буквално означава, че вашият бизнес става видим за потребители по целия свят. Това е чудесна възможност, ако продавате продуктите или услугите си единствено онлайн и местоположението на клиентите ви е без


Какво е бранд и как се изгражда запомняща се бранд идентичност
Ежедневно сме заобиколени от хиляди, дори стотици, брандове. Те са скрити в най-малките аксесоари – слънчевите очила, червило, портмоне, до по-големи като дрехи, спортния сак или новото куфарче на колега. В колите, които подминават забързано, в новия билборд по пътя за метрото. Дори чаша с топла напитка може да има ясна визуална индикация за бранда,


Как се пишат SEO статии: Правила и източници на вдъхновение
SEO копирайтингът представлява специализирана форма на онлайн писане, която помага на създаденото съдържание да се класира на по-високи позиции в резултатите в търсачки като Google.


Как се създава онлайн магазин. От идеята до реализацията
Предимствата от онлайн покупките са много, сред които спестяването на времето, нужно да се стигне до физическия обект, и разглеждането на стоки без ограничение от работните часове.


Контент маркетинг – защо е важен и как се прави маркетинг чрез съдържание
Контент маркетингът използва силата на съдържанието, за да привлече, ангажира и задържи дадена аудитория към определен бранд. Това съдържание може да е под различни форми, като статии, видеа, подкаст и други.