- CreateX
- PPC реклама
Интернет реклама
Интернет рекламата работи за Вашия бранд по правилата, които сами определяте. Тя достига до хората, които считате за потенциални клиенти и ги насочва към желаното от Вас крайно действие – трафик, покупка, консултация, осведоменост. Позиционирането на рекламно послание в интернет пространството изисква утвърдени техники за рекламиране и добро познаване на конкурентната ниша.
Защо интернет реклама?


Уникалност
На първо място интернет рекламата е креативна и разнообразна по отношение на формат и визия;


Детайлно таргетиране
Позволява да достигнете до аудиториите, които считате за потенциални клиенти;


Изгодна цена
Алтернативна рекламна комуникация на конкуренти цени, която достига до голям брой хора;


Навременни и измерими резултати
Процесът генерира още по-висока успеваемост при комбинация с PPC реклами. Обединявайки органичния и платения трафик, бюджетът Ви се оптимизира максимално, а рекламните кампании повишават своята ефективност.


Оптимизация
Рекламите могат да бъдат променяни и спирани в реално време, за да подобрят своята ефективност.



Какво е “PPC” онлайн реклама?
Онлайн рекламата в Pay-Per-Click вариант е сред най-гъвкавите и ефективни начини за привличане на целева аудитория към Вашия уебсайт.
Основното преимущество на метода е, че заплащате само за клик. Посланието Ви достига само до аудиториите, които предварително сте сегментирали.
Къде и как мога да рекламирам?
Социални мрежи
Search кампания
Бъдете на първо място в търсачките, като резултат от търсене по определени ключови думи.
Позициониране в сайтове
Заемете рекламни карета в сайтове, посещавани от потенциални клиенти със сходен тип интереси.
Ремаркетинг
Отказана поръчка? Забравена количка? Напомнете за себе си с интернет реклама в желания от Вас канал.
Процес на работа
при интернет рекламата кампания
Анализ на пазара
- Проучване на ключови думи
- Анализ на конкурентите и пазарната ниша
- Запознаване с обема на аудиторията и интересите ѝ
- Избор на онлайн комуникационни канали
Разработка на стратегия
- Предвиждане на потребителски пътеки
- Стратегия за онлайн таргетиране и ключови думи
- Поставяне на цели и KPIs
Създаване и
настройване на кампании
- Изработване на дизайн
- Копирайтинг
- Разработване на лендинг страници или други елементи
- Настройване на тракинг и уеб аналитични инструменти
- Настройване на ремаркетинг и/или динамичен ремаркетинг
- Списъци с негативни ключови думи
- Настройване на кампания
Управление и поддръжка
- Постоянна оптимизация
- Следене на KPIs
- Разработка на препоръки за оптимизиране на кампаниите
- Допълнителни и последващи настройки
- Тестване и валидиране на маркетинг хипотези
Анализ на резултатите
- Подготвяне на отчет
- Анализ на постигнатите KPIs
- Стратегия за повишаване успеваемостта на онлайн кампаниите
- Perform. Outperform. Repeat.





Често задавани въпроси
Съкращението PPC – pay per click или заплащане при клик.
Да, плащате за реклама само ако действително се кликне нея.
SEO (оптимизацията за търсачки) се фокусира върху получаване на трафик от органично търсене, докато при PPC фокусът е платено търсене.
Да, ключовите думи са основата, по която се определя къде да се показват рекламите ви. За да има успех PPC, е важно да се разбира какво представляват те, каква е тяхната цел и как да ги използвате ефективно.
Нашите специалисти ще направят детайлно проучване на пазарната ниша на вашия бизнес и ще ви предложат най-добрите за вас и желаните от вас резултати ключови думи.
Свържете се с нас
Изстреляйте се в нови хоризонти с интернет рекламните кампании от CreateX

