Интернет
реклама

Графичен елемент - Ball Shape in Space

Follow us

Какво представлява
интернет рекламата?

Интернет рекламата работи за Вашия бранд по правилата, които сами определяте. Тя достига до хората, които считате за потенциални клиенти и ги насочва към желаното от Вас крайно действие – трафик, покупка, консултация, осведоменост.

Позиционирането на рекламно послание в интернет пространството изисква утвърдени техники за рекламиране и добро познаване на конкурентната ниша.

Защо интернет реклама?

Емотиконка createx Goo remembered

Уникалност

На първо място интернет рекламата е креативна и разнообразна по отношение на формат и визия;

Емотиконка createx SEO recognizability

Детайло таргетиране

Позволява да достигнете до аудиториите, които считате за потенциални клиенти;

Емотиконка createx Web profitability

Изгодна цена

Алтернативна рекламна комуникация на конкуренти цени, която достига до голям брой хора;

Емотиконка createx SEO long term result

Навременни и измерими резултати

Процесът генерира още по-висока успеваемост при комбинация с PPC реклами. Обединявайки органичния и платения трафик, бюджетът Ви се оптимизира максимално, а рекламните кампании повишават своята ефективност.

Емотиконка createx Insta angagement

Оптимизация

Рекламите могат да бъдат променяни и спирани в реално време, за да подобрят своята ефективност.

Графичен елемент на сфера в синьо и розово

Какво е “PPC” онлайн реклама?

Онлайн рекламата в Pay-Per-Click вариант е сред най-гъвкавите и ефективни начини за привличане на целева аудитория към Вашия уебсайт.

Основното преимущество на метода е, че заплащате само за клик. Посланието Ви достига само до аудиториите, които предварително сте сегментирали.

Къде и как мога да рекламирам?

Социални мрежи

Онлайн рекламиране във Facebook, Instagram, YouTube, Google и др.

Search кампания

Бъдете на първо място в търсачките, като резултат от търсене по определени ключови думи.

Позициониране в сайтове

Заемете рекламни карета в сайтове, посещавани от потенциални клиенти със сходен тип интереси.

Ремаркетинг

Отказана поръчка? Забравена количка? Напомнете за себе си с интернет реклама в желания от Вас канал.

Процес на работа

при интернет рекламата кампания

Анализ на пазара

  • Проучване на ключови думи
  • Анализ на конкурентите и пазарната ниша
  • Запознаване с обема на аудиторията и интересите ѝ
  • Избор на онлайн комуникационни канали

Разработка на стратегия

  • Предвиждане на потребителски пътеки
  • Стратегия за онлайн таргетиране и ключови думи
  • Поставяне на цели и KPIs

Създаване и
настройване на кампании

  • Изработване на дизайн
  • Копирайтинг
  • Разработване на лендинг страници или други елементи
  • Настройване на тракинг и уеб аналитични инструменти
  • Настройване на ремаркетинг и/или динамичен ремаркетинг
  • Списъци с негативни ключови думи
  • Настройване на кампания

Управление и поддръжка

  • Постоянна оптимизация
  • Следене на KPIs
  • Разработка на препоръки за оптимизиране на кампаниите
  • Допълнителни и последващи настройки
  • Тестване и валидиране на маркетинг хипотези

Анализ на резултатите

  • Подготвяне на отчет
  • Анализ на постигнатите KPIs
  • Стратегия за повишаване успеваемостта на онлайн кампаниите
  • Perform. Outperform. Repeat.
Графичен елемент с неправилна форма на фон от бели исиви квадратчета
Графичен елемент на сфера в синьо и розово

Свържете се с нас

Изстреляйте се в нови хоризонти с интернет рекламните кампании от CreateX

Графичен елемент сфера в розово и синьо
Scroll to Top

Свържете се с нас

Последвайте ни

Contact us

Follow us

Contact us

Follow us