Имейл маркетинг

Имейл маркетингът е дигитална стратегия за директен маркетинг, която използва имейл комуникацията за популяризиране на продукти, стоки или услуги.

Follow us

Какво е E-mail маркетинг?

Email маркетингът може да се използва за изграждане на доверие и даване на допълнителна информация за марката. Впоследствие това води до генериране на повече трафик към уеб сайта, потенциални и лоялни клиенти и увеличаване на продажбите.

Имейл маркетингът е рентабилен начин за достигане до по-голяма аудитория. Той може да бъде персонализиран и насочен към определена таргет група. Ако искате да популяризирате бизнеса си, имейл маркетингът е чудесен вариант.

Какви са ползите на имейл маркетинга?

Имейл маркетингът е чудесен инструмент за поддържане на връзка с вашите клиенти и изграждане на дълготрайни и качествени взаимоотношения с тях. Това също може да бъде добър стратегически подход за увеличаване на продажбите и приходите за вашия бизнес, чрез който директно да се свързвате с потребителя, проявявайки лично отношение.

Посланието достига до
голяма аудитория

Проява на лично отношение към потребителя, което от своя страна изгражда лоялност и доверие към бранда

Лесно анализиране на резултатите от кампаниите

Разбиране на интересите на аудиторията

Увеличаване на продажбите и приходите

Имейл маркетинг стратегия, изготвена от професионалисти

Съществуват различни начини за директен имейл маркетинг, като всеки има своите предимства спрямо конкретната ниша, пазар и таргет трупа.

В практиката се използва най-подходящият имейл маркетинг софтуер, чрез който да се изпълнят предварително поставените цели.

Имейл маркетинг агенцията създава седмичен бюлетин, месечен newsletter, промоционален имейл или имейл, даващ важна информация на клиента.

Процес на работа

Винаги ще бъдете близо до вашите клиенти:
само на един имейл разстояние!

Създаване на стратегия

  • Поставяне на KPIs и начини,
    с които да бъдат постигнати.

Изработка на кампании

  • Създаване на стратегия, с която ще се таргетира имейл листата;
  • Копирайтинг;
  • Дизайн на имейл кампаниите;
  • Настройване на проследяването на резултатите по кампаниите.

Създаване на
автоматизирани имейли

  • Създаване на подходящи автоматизирани имейли спрямо бранда (имейл за добре дошъл, имейл за забравена количка, cross-sell имейл, молба за ревю на продукта и т.н.);
  • Копирайтинг;
  • Дизайн на имейл кампаниите;
  • Настройване на проследяването на резултатите по кампаниите.

Поддръжка и следене на резултати

  • Следене на KPIs;
  • Промени по кампаниите с цел постигане на по-добри резултати.

Анализ на резултати

  • Анализ на постигнатите KPIs;
  • Промени по стратегията, с цел повишаване на резултатите.
Графичен елемент с неправилна форма на фон от бели исиви квадратчета
Графичен елемент на сфера в синьо и розово

Свържете се с нас

Изстреляйте се в нови хоризонти с Имейл маркетинг от CreateX

Графичен елемент сфера в розово и синьо
Scroll to Top

Свържете се с нас

Последвайте ни

Contact us

Follow us

Contact us

Follow us