Изработка на
сайтове
Създаване на уеб сайт
Уебсайтът е Вашата непрестанна връзка с потребителите и виртуална визитна картичка. Той осигурява стабилно пространство за комуникация, което е независимо от социалните мрежи и правилата на търговските платформи.
Уебсайтът ръководи клиентската представа за Вашия бизнеса и дава поле за създаване на общност. Добре структурираната потребителска пътека води до по-големи шансове за продажба.
Защо изработка на сайт?

Рентабилност
Като цени изработката на уебсайт често може да излезе по-евтино от отварянето на физически обект. Ако бизнесът Ви може да съществува само онлайн, то напарата на е-магазин е Вашето решение. В случай, че имате физически обект, онлайн магазинът Ви е силен маркетингов инструмент, който докарва допълнителна стойност.

Индивидуалност
Сайтът създава Вашия бранд имидж. Избирайте сами дизайна, цветовете и съдържанието. Вашето онлайн лице трябва да изглежда по най-добрия начин така, че Вашите клиенти наистина да пожелаят да закупят от Вас.

Комбинативност
Много бизнеси разчитат само на профили в социалните мрежи, но направата на сайт е допълнително маркетингово оръжие. Когато е подпомаган от социалните мрежи, имейл кампании, SEO и онлайн реклама, той докарва значителна стойност. Чрез този силен дигитален микс, Вие си гарантирате възвръщаемост на инвестицията.

Гъвкавост
Добавяйте съдържание по всяко време и го промотирайте, за да стигне до хората, които го посещават. Това ще Ви помогне да се справите със сезонностите в продажбите, управлението на наличности и други.
Правила при създаване на сайт
Ако сте се спрели на създаване на уебсайт за Вашия бизнес или желаете да обновите текущия си, то е добре да знаете, че:
- Mobile First Сайтовете се посещават все по-често и на мобилни устройства. Затова при изработка трябва да отделите еднакво внимание на визията за десктоп и мобилни устройства;
- User-Friendly Потребителите в онлайн средата виждат редица сайтове всеки ден и вие трябва да сте убедени, че Вашият изглежда добре и е лесен за използване;
- Правилно съдържание Съдържанието трябва да бъде конкретно, информативно и оптимизирано за търсачки, за да може да се класирате по-добре, когато потребителите търсят определени ключови фрази. Затова при желание за високи резултати изработката трябва да бъде комбинирана с паралелна SEO работа;
- Линк структура Линк структурата трябва да бъде добре проектирана, спрямо изискванията на търсачките за по-лесно индексиране, което ще подпомогне изкачването на по-предни позиции при търсене;
Процес на работа
Разработка на стратегия
Проучване на конкуренти
Потребителски пътеки
Създаване на брандинг стратегия
Избор на платформа – начин за построяване
Предварителни настройки и решения
Хостинг
Домейн
Тема (ако е приложимо)
Фактическа изработка и създаване
Създаване в тестова среда
Имплементиране на уеб дизайна
Имплементиране на съдържанието
Тестване (UX & UI)
Представяне пред клиента за обратна връзка
Имплементиране на обратната връзка
Представяне пред клиента за одобрение
Прехвърляне
Тест след прехвърляне
Настройка на уеб аналитични инструменти и тракинг
Пускане на уебсайта
Цени
Бюджетът за уебсайта се определя от клиента. Таксата за изработка зависи от:
- Сложността на уебсайта
- Платформите/езиците, които ще се използват за построяването
- Броят на езиковите версии
- Наличието на съдържание
- SEO изискванията
След разглеждането на спецификациите се определя колко време ще отнеме на отдела за изготвяне, добавят се таксите за хостинг, домейн, тема и други необходими инструменти и така се формира цялостната цена.