Нашата цел
Изработване и реализиране на стратегията за преди и постмиграционна оптимизация на новия уебсайт на Аптеки Subra.
Предизвикателството
Късно включване на SEO специалист в процеса по миграция - във финалния етап при разработката на новия сайт на Аптеки Subra с готова dev версия.
Над 20 000 страници в стария сайт, за които трябваше да се направи релевантно пренасочване към новите URL-и.
Реален риск от загуба на органичен трафик и позиции - чест проблем при сложни миграции.
Как подходихме
- Разписахме в изключително кратък срок стратегия за действия преди след миграцията;
- Подготвихме експорт на всички ресурси от стария сайт и база за проследяване на органичните резултати;
- Направихме детайлен анализ и съответните възможни SEO оптимизации в dev среда;
- В тясна комуникация с разработчиците подсигурихме правилното пренасочване на вече индексираното съдържание към новите адреси на страниците;
- Извършихме редица проверки (ръчни и през SEO инструменти) след приключване на миграцията;
- Продължихме да проследяваме техническото състояние и да работим по последващата оптимизация на сайта.
Благодарение на отличната комуникация с dev екипа на Аптеки Субра отстраняването на всички констатирани проблеми се случи във впечатляващо кратки срокове.
Продължихме да следим данните от аналитичните инструменти.
Цифрите, които виждаме в тях, недвусмислено показват как правилното планиране и професионалното изпълнение могат да сведат до минимум риска от щети при цялостно обновяване дори на много голям сайт.