В сърцата на
Вашите клиенти
Поддръжка на социални мрежи
Социалните мрежи са инструмент за увеличаване на продажбите и разпознаваемостта на бранда. Те изграждат неговия имидж, визия, стил на общуване и ценности. В онлайн пространството те са основния способ да достигнем до сърцата на хората и да останем там за дълго време.
Дигиталният маркетинг изгражда лоялна аудитория от почитатели на марката, която споделя сходни интереси и поддържа високи нива на двустранна ангажираност.
Защо поддръжка на социални мрежи?
Професионалната поддръжка на социални мрежи изисква добро познаване на публиката и правилата на канала, в който се извършва комуникацията. Нашите Social Media специалисти подготвят проучване за интересите на Вашите последователи и следват предварително определен план за публикуване на органични публикации.
Експертите ни съдействат и по отношение на управление на общностите, като отговарят на въпроси, коментари, създават дискусии и цялостно поддържат комуникацията в желаната от Вас посока. Те основават влиятелни общности чрез целенасочена маркетинг стратегия.
Защо е нужна поддръжка на социалните мрежи?

Вашият глас
Начинът, по който сте позиционирани онлайн влияе на възприятието Ви като легитимна марка. Създайте свой уникален стил на комуникация чрез маркетинг стратегия.

Опознайте аудиторията
Бъдете по-близо от всякога до своите последователи. Опознайте тяхното поведение и интереси. Използвайте натрупаните знания за по-добро сегментиране с PPC реклама.

Бъдете автентични
Органичните постове поднасят значимо и актуално съдържание. Те повишават авторитета, засилват доверието и привличат нови клиенти.

Повече от клиенти
Социалните мрежи превръщат феновете Ви в посланици на марката, които споделят Вашите бранд ценности и визия за развитие.
Онлайн присъствие в/във:
- YouTube
- Още...
Видове поддръжка
- Създаване на съдържание
- Управление на общности
- Планиране и изпълнение на кампанийна маркетинг стратегия
- Отразяване на събития
- Цялостно поддържане на онлайн присъствие
Процес на работа
Проучване и подготовка
Среща с клиент
Проучване на бизнеса
Избиране на подходящи канали за поддръжка
Събиране на всички налични дигитални активи
Създаване на съдържание и стратегия
Изграждане на Content и маркетинг стратегия за бранда
Изработка и заснемане на съдържание
Медия планиране
Дистрибуция и управление
Публикуване на съдържание
Управление на общността