За бранда
Клиентът предлага бързо обезболяващи средства за основните типове болка - главоболие, зъбобол, менструални болки и други.
Нашата цел
Да лансираме социалните мрежи на бранда и да създадем достатъчно достигане, за да разберат хората, че вече сме и онлайн.
Предизвикателството
Да пренесем образа на Болката от телевизионната реклама на бранда в дигиталната среда, като я представим в друг по-хумористичен контекст, но в същото време да запазим сериозността на бранда.
Идеята
- Създадохме два отделни профила в социалните мрежи - Oklys и Болка.
- Превърнахме Болката в инфлуенсър с име Болка Петрова, чийто единствен враг е Oklys, а той единствено ѝ праща PR пратки с цел да я убие. Тя не е обикновен инфлуенсър, който прави ревюта на продукти и ходи по лъскави места. Нейният източник на забавление е болката, която нанася на своите жертви. Образът, който създадохме е хумористичен и леко комичен.
- Проведохме специална фотосесия, в която заснехме персонажа на Болка Петрова в различни ситуации, които да използваме за съдържанието в социалните мрежи.
- Проведохме годишна кампания с 6 инфлуенсъри, които свързваме с двата профила - Oklys и Болка Петрова.
- Съдържанието, което инфлуенсърите публикуваха в своите платформи наблягаше върху болката, която изпитват покрай различни празници и събития в техния живот. Единственото решение да се справят с нея (Болка Петрова) е продуктът на Oklys.
- Болка Петрова се появи също под формата на YouTube реклама, както и на контекстуални банери в няколко български уебсайта.
Резултат в периода на кампанията
- Достигнахме до почти 1 млн. души със съдържанието в профила на Болка Петрова във Facebook.
- Facebook профилът на Oklys привлече близо 3 милиона души със своето съдържание.
- Instagram профилът на Oklys достигна до 742 741 души.