fbpx

Графичен дизайн

Графичен
дизайн

Какво е графичен дизайн

Графичният дизайн е преди всичко изкуство. Независимо дали го използваме, за да решим конкретен маркетингов проблем или за да постигнем определена маркетингова цел, графичният дизайн е изкуство. Това е изцяло творчески процес, който използва визуална комуникация чрез различни графични елементи и инструменти, за пресъздаване на идеи и послания и реализиране на единични проекти или кампании.

3 основни предимства на добрия дизайн

Разпознаваемост

Добрият графичен дизайн е запомнящ се, потребителите се ангажират със съдържанието, което им предлагате и е по-вероятно да се сетят за Вас, когато им е необходим продукт или услуга, която предлагате

Последователност

Всеки следващ дизайн трябва да бъде продължение на предходния, да е разбираем, без значение от канала на разпространение – флаери, лендинг страници, сайтове. Дизайнът трябва да бъде съобразен с бизнеса, клиентите и да отразява заложената в дейността на компанията визия

Подобряване на имиджа

Атрактивният дизайн изгражда доверие в бранда, повишава неговото цялостното представяне и имидж. Създава у потребителите желание за интеракция с марката и спомага позиционирането й в съзнанието на аудиторията

3 особености на графичния дизайн

  • Устойчивост Kогато се мисли по определен проект и неговият дизайн, е добре да се има предвид, че понякога хората забравят за какво е била дадена кампания, но помнят мелодии, цветове, форми и визии. Затова дизайнът трябва да е неподвластен на времето.
  • Уникалност Дизайнът зависи от типа бизнес. Понякога това, което изглежда и комуникира добре идеите на един бизнес, не е приложимо за друг. Затова един дизайн трябва да се отличава и да може да представя бранда и посланията му по един креативен начин.
  • Адаптивност Дизайнът трябва да може да предава послания еднакво добре през различни канали и чрез разнообразни елементи. Затова дизайнерът трябва да умее да пресъздава съвсем обикновени неща, футуристични и визионерски идеи за всеки канал. Още по-добре е когато дизайнерите имат опит с реално (не дигитално) изобразително изкуство и/или калиграфия. А нашите, за щастие, са точно такива.

Процес на работа

  • Разработка на стратегия за Вашия проект

    Проучване на конкуренти в нишата

    Разглеждане на вдъхновяващи идеи и проекти

    Потребителски пътеки

    Запознаване с бранд идентичността на бизнеса

    Определяне на цветове и стилове

  • Създаване на дизайна

    Разработка на дизайна

    Обратна връзка и разработка на препоръки за оптимизаране

    Имплементиране на обратната връзка

Цени

Цената се определя на база спецификациите на проекта.

Заяви безплатна консултация