Графичен елемент - Shape in space
Case Study: Пази детето в интернет

Повишаване на органичната видимост на уебсайта на Социална кампания “Пази детето в интернет” на ЛЕВ ИНС

Графичен елемент - Ball Shape in Space
Графичен елемент - Lava Shape in Space

Задача

Повишаване на органичната видимост на уебсайта detetovinternet.bg за релевантни на кампанията търсения и генериране на интерес към темата за опасностите за подрастващите в интернет.

Предизвикателството

  • Непопулярна сред масовата аудитория тематика и много малко органично търсене във връзка с киберзаплахите за децата и начините за справяне с тях;

  • Изместен фокус от целите на социалната кампания към популярните личности зад каузата и към бранда на ЛЕВ ИНС като цяло;

  • Дублирано съдържание в различни сайтове от групата на ЛЕВ ИНС;

  • Асоцииране на конкретни бизнес продукти (застрахователни, технологични, обучителни) като възможно решение на проблема за киберсигурността на семейството.

Как подходихме

Предприехме детайлно проучване по темата “сигурност в интернет” и разширихме структурата на сайта detetovinternet.bg с нови страници за всяка една от основните опасности за децата в онлайн пространството;

Одитирахме техническото състояние на сайта и предприехме необходимите действия, за да отстраним всички пречки за доброто обхождане, индексация и класиране на съдържанието;

Изградихме и реализираме стратегия за интересно и полезно информационно блог съдържание, което дистрибутирахме активно и в социалните мрежи;

Реоптимизирахме вече съществуващо съдържание, за да отговаря на добрите SEO практики и да носи максимална полза на потребителите, които ще го прочетат;

Изградихме качествена мрежа от вътрешни връзки, насочващи посетителите към релевантни решения за киберсигурност - продукти на ЛЕВ ИНС;

Регулярно одитирахме техническото състояние на сайта с цел своевременно отстраняване на новопоявили се грешки.

Резултатите

След като изпълненихме всички възможни планирани стъпки за оптимизация, при сравнение на май 2024 г. с май 2023 г. отчетохме в GSC (Google Search Console) :

  • Total clicks - ръст от ≈ 127% (предимно небрандови търсения със значително повишена релевантност на заявките спрямо тематиката на сайта) 

  • Total impressions - ръст от ≈72%

  • Подобряване на средната позиция за заявките за търсене с 16% (от 15 на 12), като ключовите думи са с много по-висока релевантност през май 2024 г. в сравнение с май 2023 г. 

Scroll to Top

Свържете се с нас

Последвайте ни