

Повишаване на органичната видимост на уебсайта на Социална кампания “Пази детето в интернет” на ЛЕВ ИНС


Задача
Повишаване на органичната видимост на уебсайта detetovinternet.bg за релевантни на кампанията търсения и генериране на интерес към темата за опасностите за подрастващите в интернет.
Предизвикателството
- Непопулярна сред масовата аудитория тематика и много малко органично търсене във връзка с киберзаплахите за децата и начините за справяне с тях;
- Изместен фокус от целите на социалната кампания към популярните личности зад каузата и към бранда на ЛЕВ ИНС като цяло;
- Дублирано съдържание в различни сайтове от групата на ЛЕВ ИНС;
- Асоцииране на конкретни бизнес продукти (застрахователни, технологични, обучителни) като възможно решение на проблема за киберсигурността на семейството.
Как подходихме
Предприехме детайлно проучване по темата “сигурност в интернет” и разширихме структурата на сайта detetovinternet.bg с нови страници за всяка една от основните опасности за децата в онлайн пространството;
Одитирахме техническото състояние на сайта и предприехме необходимите действия, за да отстраним всички пречки за доброто обхождане, индексация и класиране на съдържанието;
Изградихме и реализираме стратегия за интересно и полезно информационно блог съдържание, което дистрибутирахме активно и в социалните мрежи;
Реоптимизирахме вече съществуващо съдържание, за да отговаря на добрите SEO практики и да носи максимална полза на потребителите, които ще го прочетат;
Изградихме качествена мрежа от вътрешни връзки, насочващи посетителите към релевантни решения за киберсигурност - продукти на ЛЕВ ИНС;
Регулярно одитирахме техническото състояние на сайта с цел своевременно отстраняване на новопоявили се грешки.
Резултатите
След като изпълненихме всички възможни планирани стъпки за оптимизация, при сравнение на май 2024 г. с май 2023 г. отчетохме в GSC (Google Search Console) :