

Как постигнахме
2456.68% ROAS в Google
за Aladin Foods?


Задача
Увеличаването на доставките онлайн е основният ни фокус, подкрепен от разработване на стратегии и инициативи. Включваме специални промоции, насочени към стимулиране на поръчките и повишаване на видимостта на марката.
Предизвикателството
- Да увеличим поръчките онлайн;
- Да популяризираме нови продукти;
- Да увеличим ангажираността на клиентите
Как подходихме
Oпределихме основните цели и подходи за постигане на максимално въздействие върху целевата аудитория чрез подходящо разпределение на бюджетите и избор на рекламни формати. Стратегията беше ориентирана към постигане на видимост и ангажираност, както и към генериране на конверсии и увеличаване на доставките от Aladin Foods.
- Search: Кампании със споделен бюджет (за всички градове с обекти) и ключови думи, които целят да насочат потребителите към уебсайта на Aladin Foods.
- Performance Max: Кампания с автоматизирани реклами, които се показват във всички Google мрежи (Search, Display, YouTube и други) с цел постигане на максимални резултати.
- Реклами с множество изображения, които представяха разнообразието на продуктите.
- Нови менюта и промоции, които насочват вниманието към специалните предложения.
В хода на кампанията добавихме продуктови видеа, които се доказаха като изключително ефективни за резултатите. Фокус върху качеството на съставките и начина на приготвяне, предназначени за рекламните кампании в Google.
- Оптимизация на рекламите - Постоянно наблюдение и анализ на представянето на съдържанието, като се правеха промени за подобряване на резултатите.
- Обновяване на съдържанието - Добавяне на нови визии и видеа, които отразяват текущите промоции и кампании.
- Добавяне на временни и подходящи допълнения - Добавяне на promo extensions в кампаниите в Google, за да подчертаем текущите оферти и специални предложения.
Ключова промяна:
Performance Max Always-on В хода на кампанията, анализът на резултатите показа, че Google кампаниите постигат високи резултати в частта за онлайн поръчки, което е основният фокус. Въз основа на тези данни, предприехме създаване на Performance Max Always-on кампания в Google като ключова стъпка за подобряване на ефективността и насочване на усилията към кампания с по-добър потенциал за онлайн продажби.
Подход:
- Висок бюджет на ден за постигане на мащабност и ефективност.;
- Таргетинг: Насочване към градовете с обекти на Aladin Foods, потребители на възраст 18-55 години с интереси.;
- График на показване: В часовете за доставки – от 11:00 до 23:00 ч.;
- Оптимизация: Адаптирани текстове и добавени видеа за ангажираност (продуктови); sitelinks (менюта) и други extensions (промоции) за улесняване на потребителите.
Резултатите
След като изпълненихме всички възможни планирани стъпки за оптимизация, отчетохме в Google Analytics :
- В резултат на тези промени, през ноември, постигнахме значително увеличение на броя на поръчките онлайн с над 60% спрямо предходните месеци. Освен това, стойността на поръчките се повиши с над 75% спрямо предходните месеци, което показва ефективността на приложените стратегии и промоции в насърчаването на онлайн продажбите.
- Благодарение на стратегическите промени и оптимизации, през ноември, успяхме да постигнем ROAS от 2454.68% в Google. Пренасочването на бюджета към Performance Max Always-on, фокусът върху правилния таргетинг и времеви диапазон, както и подобреното съдържание с видеа и допълнителни рекламни елементи доведоха до значителен ръст в поръчките и максимална ефективност на рекламите.