Графичен елемент - Shape in space
Case Study: Aladin Foods Ноември 2024

Как постигнахме
2456.68% ROAS в Google
за Aladin Foods?

Графичен елемент - Ball Shape in Space
Графичен елемент - Lava Shape in Space

Задача

Увеличаването на доставките онлайн е основният ни фокус, подкрепен от разработване на стратегии и инициативи. Включваме специални промоции, насочени към стимулиране на поръчките и повишаване на видимостта на марката.

Предизвикателството

  • Да увеличим поръчките онлайн;

  • Да популяризираме нови продукти;

  • Да увеличим ангажираността на клиентите

Как подходихме

Oпределихме основните цели и подходи за постигане на максимално въздействие върху целевата аудитория чрез подходящо разпределение на бюджетите и избор на рекламни формати. Стратегията беше ориентирана към постигане на видимост и ангажираност, както и към генериране на конверсии и увеличаване на доставките от Aladin Foods.

Избор на кампании и разпределен бюджет в Google:
  1. Search: Кампании със споделен бюджет (за всички градове с обекти) и ключови думи, които целят да насочат потребителите към уебсайта на Aladin Foods.
  2. Performance Max: Кампания с автоматизирани реклами, които се показват във всички Google мрежи (Search, Display, YouTube и други) с цел постигане на максимални резултати.
Създаденото съдържание играе ключова роля за успеха на проекта, като акцентът беше върху привличането на вниманието на аудиторията и предизвикването на интерес:
  1. Реклами с множество изображения, които представяха разнообразието на продуктите.
  2. Нови менюта и промоции, които насочват вниманието към специалните предложения.

В хода на кампанията добавихме продуктови видеа, които се доказаха като изключително ефективни за резултатите. Фокус върху качеството на съставките и начина на приготвяне, предназначени за рекламните кампании в Google.

За да увеличим ефективността на кампаниите, се фокусирахме върху:
  1. Оптимизация на рекламите - Постоянно наблюдение и анализ на представянето на съдържанието, като се правеха промени за подобряване на резултатите.
  2. Обновяване на съдържанието - Добавяне на нови визии и видеа, които отразяват текущите промоции и кампании.
  3. Добавяне на временни и подходящи допълнения - Добавяне на promo extensions в кампаниите в Google, за да подчертаем текущите оферти и специални предложения.

Ключова промяна:

Performance Max Always-on В хода на кампанията, анализът на резултатите показа, че Google кампаниите постигат високи резултати в частта за онлайн поръчки, което е основният фокус. Въз основа на тези данни, предприехме създаване на Performance Max Always-on кампания в Google като ключова стъпка за подобряване на ефективността и насочване на усилията към кампания с по-добър потенциал за онлайн продажби.

Подход:

  • Висок бюджет на ден за постигане на мащабност и ефективност.;

  • Таргетинг: Насочване към градовете с обекти на Aladin Foods, потребители на възраст 18-55 години с интереси.;

  • График на показване: В часовете за доставки – от 11:00 до 23:00 ч.;

  • Оптимизация: Адаптирани текстове и добавени видеа за ангажираност (продуктови); sitelinks (менюта) и други extensions (промоции) за улесняване на потребителите.

Резултатите

След като изпълненихме всички възможни планирани стъпки за оптимизация, отчетохме в Google Analytics :

  • В резултат на тези промени, през ноември, постигнахме значително увеличение на броя на поръчките онлайн с над 60% спрямо предходните месеци. Освен това, стойността на поръчките се повиши с над 75% спрямо предходните месеци, което показва ефективността на приложените стратегии и промоции в насърчаването на онлайн продажбите.

  • Благодарение на стратегическите промени и оптимизации, през ноември, успяхме да постигнем ROAS от 2454.68% в Google. Пренасочването на бюджета към Performance Max Always-on, фокусът върху правилния таргетинг и времеви диапазон, както и подобреното съдържание с видеа и допълнителни рекламни елементи доведоха до значителен ръст в поръчките и максимална ефективност на рекламите. 

Scroll to Top

Свържете се с нас

Последвайте ни