За бранда
Клиентът е част от портфолиото на гигант в производството на лекарствени средства, който предлага продукти за подсилване на имунната система и енергията.
Нашата цел
Да лансираме социалните мрежи на бранда и да създадем достатъчно достигане, за да разберат хората, че вече сме и онлайн.
Предизвикателството
Наситената дигитална среда, ограниченията на алгоритъма и изключително ниските нива на органичното достигане, както и малък бюджет.
Как подходихме
За лансиране на профилите използвахме 5 макро инфлуенсъри със силно ангажирана аудитория, които превзеха социалните мрежи на бранда за 5 седмици.
Проведохме 5 giveaway игри в профилите на бранда, с които ангажирахме аудиторията да познае инфлуенсъра, който ще бъде следващият ни гост. Всеки един от инфлуенсърите сподели колаборативно съдържание, под формата на reel, което комуникираше продукта, както и story vlog на един техен ден.
Резултатите
- Достигнахме до 1 059 359 души с постовете ни във Facebook.
- Facebook страницата ни набра 722 харесвания.
- Достигнахме до 504 905 души, благодарение на проведения Influencer Takeover в Instagram.
- Профилът в Instagram спечели 677 последователи.
- Рийловете получиха 27 010 гледания.