Branding

Дитални канали и как да изберем най-правилния

Стратегически подходи: Кои дигитални канали да изберем за различните стъпки от потребителската пътека

Едва ли има бизнес, който да не знае, че всеки потребител минава през не малко етапи, докато стигне до решението да направи покупка. Тези етапи, по-известни като потребителска пътека, могат да се планират и управляват с правилната маркетингова стратегия.  За да се придвижи целевата аудитория от запознанството с бранда до конверсия и лоялност, е необходимо […]

Стратегически подходи: Кои дигитални канали да изберем за различните стъпки от потребителската пътека Read more »

Визуална идентичност за нов бранд - блог CreateX

Визуална идентичност за нов бранд или как да направим един стартъп запомнящ се

В днешни дни стартирането на бизнес е по-достъпно от всякога, но успехът му в дългосрочен план далеч не е гарантиран. Колко време ще се задържи на пазарната сцена една стартъп компания, зависи до голяма степен от три неща: качествен бизнес план, добра бранд стратегия и запомняща се визуална идентичност.  В тази статия ще разгледаме какво

Визуална идентичност за нов бранд или как да направим един стартъп запомнящ се Read more »

Какво е бранд и как се изгражда запомняща се бранд идентичност

Какво е бранд и как се изгражда запомняща се бранд идентичност

Ежедневно сме заобиколени от хиляди, дори стотици, брандове. Те са скрити в най-малките аксесоари – слънчевите очила, червило, портмоне, до по-големи като дрехи, спортния сак или новото куфарче на колега. В колите, които подминават забързано, в новия билборд по пътя за метрото. Дори чаша с топла напитка може да има ясна визуална индикация за бранда,

Какво е бранд и как се изгражда запомняща се бранд идентичност Read more »

Scroll to Top

Свържете се с нас

Последвайте ни